JO7 (2024/2025)

Bij De Markiezaten mogen we altijd rekenen op een grote groep kids van 5 & 6 jaar. Ook dit seizoen was geen uitzondering. Het wordt tijd om de stap te maken naar echt clubvoetbal bij de JO7. Dit betekent trainen, maar óók wedstrijden op zaterdagen.
Deze stap kunnen we niet maken zonder voldoende begeleiding op een team. Hier hebben we een duidelijke structuur voor die sturing geeft aan de activiteiten.

Om een goed inzicht te krijgen in welke kinderen er echt JO7 willen spelen en welke ouders bereid zijn te helpen, doen we een korte inventarisatie. We vragen je dan ook om het onderstaande formulier in te vullen voor jouw zoon/dochter en voor jezelf zodat we als club weten waar we aan toe zijn.

Voor nu bedankt en hopelijk tot snel!

Van mini naar JO7

Dit formulier blijft nog geldig tot zondag, 12 mei 2024

Gegevens speler

Contactpersoon

Zoals ieder jaar is het altijd een uitdaging om de overstap van de mini's naar JO7 te maken. Dit lukt niet zonder begeleiding op een team.

Een voetbalachtergrond is echt niet noodzakelijk, maar helpt wel. Verder wordt je goed op weg geholpen door de club d.m.v. cursus, bijeenkomsten en begeleiding.

* = verplicht