Ik wil lid worden!

Als je lid wilt worden van v.v. de Markiezaten, dan ben je hier op het juiste adres! Onze vereniging draait helemaal om jeugdvoetbal en je bent welkom vanaf het moment dat je 4 jaar 'oud' bent.

Contributie

Bij een lidmaatschap van onze vereniging hoort ook het betalen van contributie. Deze kosten zijn voor het organiseren van wedstrijden en training, het verzorgen van materiaal, het organiseren van activiteiten & het kunnen voorzien in clubkleding.

De bedragen voor het seizoen 2021/2022 zijn vastgesteld op:

• Mini's - € 65,00
  • JO7 t/m JO12 - € 105,00
  • JO13 t/m JO19 0 € 145,00

De betaling van de contributie gaat per automatische incasso. Een seizoen loopt van 1 juli t/m 30 juni, afhankelijk van de planning van wedstrijden & trainingen.

Kledingfonds

Binnen onze vereniging streven we ernaar dat iedereen in dezelfde clubkleding loopt. Zowel op trainingen als op wedstrijddagen oogt dit netjes en eensgezind. Om deze kosten voor iedereen schappelijk te houden, hebben we een kledingfonds opgericht. Voor de clubkleding vragen we een extra bijdrage bovenop de reguliere contributie van € 15,00 per half jaar en dit wordt per automatische incasso betaald.

Dit betekent dat je iedere 2 jaar een volledig wedstrijdtenue & trainingspak ontvangt in stijl van de club. Voor meer info verwijzen we je naar de speciale pagina m.b.t. de clubkleding

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!