Overschrijven

Als je wilt overschrijven naar een andere vereniging, dan komt daar stiekem best wat bij kijken. De voorwaarden zijn ongeveer hetzelfde als bij uitschrijven, maar hieronder lees je hoe de procedure werkt.

1. Meld je aan bij de nieuwe vereniging. Zij zullen administratief wat stappen moeten ondernemen en via Sportlink krijgen wij automatisch een bericht met verzoek tot overschrijving.
  2. Er wordt gecontroleerd of er geen openstaande posten zijn t.a.v. contributie, kledingfonds, tuchtzaken, etc. Indien hier wel sprake van is, dan wordt er een overschrijvingsblokkade gestart welke actief blijft tot aan deze verplichtingen is voldaan. Hier ontvang je per mail een bericht over.
  3. Er wordt een afspraak gemaakt om eventuele spullen van de club terug in te leveren.
  4. Indien er geen belemmeringen zijn om de overschrijving goed te keuren, wordt hier direct gehoor aan gegeven en kan alles binnen Sportlink erg snel geregeld worden. Na akkoord overschrijving zijn er ook geen wederzijdse verplichtingen meer tussen speler en v.v. De Markiezaten. Hiervan ontvang je per mail een bevestiging.
We proberen altijd zo snel mogelijk alles netjes af te ronden, maar denk niet dat we dit binnen enkele dagen allemaal rond hebben. We zijn afhankelijk van een aantal zaken om alles goed te laten verlopen en daarom nemen we 5-10 werkdagen als standaard verwerkingstermijn.