Uitschrijven

Uitschrijven bij v.v. De Markiezaten
Het beëindigen van het lidmaatschap kan uitsluitend schriftelijk of per mail gebeuren bij de secretaris. Afmelden loopt niet via leiders of trainers. Uitschrijven moet VOOR 15 juni bij de ledenadministratie binnen zijn. Indien deze NA 15 juni is ontvangen, dan worden er administratieve kosten in rekening gebracht van € 10,00. Ons boekjaar loopt van 1 juli t/m 30 juni. Uitschrijven na 15 juni betekent dat de contributie naar rato wordt doorberekend, op basis van maandtarieven en dat de halfjaarbijdage aan het keldingfonds van € 30,00 verschuldigd is.

Het proces voor uitschrijven ziet er als volgt uit:

1. Uitschrijven gebeurt per mail op [email protected] of per brief aan adres Langs de lijn 3, 4616 AZ in Bergen op Zoom t.a.v. de ledenadministratie. Hierna ontvangt U een bevestiging van ontvangst.
  2. De ledenadministratie controleert of er nog openstaande posten zijn m.b.t. betalingen en stelt een eventuele sluitfactuur op.
  3. Na ontvangen van eventuele betaling zal de uitschrijving in SportLink definitief worden gemaakt en ontvangt U hiervan een bevestiging.

Voor vragen kunt U terecht op [email protected]