Praktische informatie

Hieronder vind je de belangrijkste infromatie en antwoorden op de meest voorkomende vragen. Mocht je niet het antwoord vinden wat je zoekt, neem dan contact met ons op.

Dit is een afkorting voor 'samengevoegde jeugdopleiding' en op deze manier is het duidelijk voor spelers, ouders, leiders & trainers dat we op deze manier zijn georganiseerd.

Zoals gezegd richten we ons écht op jeugdvoetbal en dat betekent dat jongen en meisjes van 4 t/m 21 jaar zich kunnen aanmelden om bij ons te voetballen. Dat kan via onze aanmeldpagina.

Omdat beide verenigingen op hetzelfde sportpark zitten, is het logisch dat we actief zijn op sportpark 'De Markiezaten' in Bergen op Zoom. Het adres is Langs de lijn 3-5 en ligt in nieuwbouwwijk 'De Markiezaten'.

Ieder spelend lid van onze club betaalt contributie. Afhankelijk van het team waarin je speelt, kan dit bedrag veranderen. Hieronder staan de bedragen zoals vastgesteld voor seizoen 2021/2022:

Teams Bedrag
Mini's € 65,00
JO7 t/m JO12 € 105,00
JO13 t/m JO21 € 145,00

De contributie kan in termijnen betaald worden. Je kunt kiezen voor een betaling per maand of ééns per jaar. In beide gevallen vindt de betaling plaats via een automatische incasso. Let er dus goed op bij inschrijven dat je een goed rekeningnummer opgeeft en de juiste keuze maakt voor de termijnen.

We vinden dat alle spelers en leiders in dezelfde kleding moeten lopen omdat dit goed is voor de herkenbaarheid en het groepsgevoel. Buiten een compleet wedstrijdtenue (shirt, broek & sokken) voorzien we ook in een trainingspak. Deze kleding is verplicht en het voorkomt dat u ergens anders kleding hoeft aan te schaffen. Twee vliegen in een klap dachten we zo.

Het bedrag wat iedere speler betaalt aan het keldingfonds is € 10,50 per half jaar. In principe streven we ernaar om iederen na 3 jaar een compleet nieuwe set te geven. Dit betekent dat u in 3 jaar tijd exact € 63,00 betaalt. In vergelijking met andere clubs en sporten is dat een erg laag bedrag maar toch krijgen we het voor elkaar om iedereen dan netjes aan te kleden. Als club maken we hier absoluut geen winst op, maar dat is ook nooit onze bedoeling.

Net als de contributie, zal de betaling aan het kledingfonds helemaal via automatische incasso lopen. Maar in plaats van per maand of jaarlijks, betaalt u per half jaar.

Het kan natuurlijk dat de kleding soms geen 3 jaar meegaat omdat het kapot gaat of wellicht omdat je gegroeid bent. Mocht dit binnen het eerste jaar gebeuren, dan verwachten we dat jezelf nieuwe kleding koopt via de webshop. Na het eerste jaar is het mogelijk om gebruik te maken van de 'hergebruik-regeling' en kun je met forse korting nieuwe kleding aanschaffen. Meer informatie hierover kun je bij je leider krijgen.

Maar is je kleding nog goed en ben je eruit gegroeid? Verkoop het dan via de 'Verkoophoek' online en verdien een klein stukje terug.

Het is mogelijk om kleding te passen voordat je het bestelt. Dit kan door een van de vrijwilligers aan te spreken van de faciltaire werkgroep of contact op te nemen met DSM Sport uit Bergen op Zoom. Mocht je nog even kunnen wachten? Drie keer per jaar is er een speciale pasavond op de club en kun je direct bij de leverancier bestellen.